کد خبر : 2438
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

قهرمان خیالی اداره ارشادات کاشان هم بدرقه شد

قهرمان خیالی اداره ارشادات کاشان هم بدرقه شد
پس از حدود یک ماه که از استعفای اجباری سعید ضابطی؛ رئیس سابق می گذشت و او در مرخصی خودخواسته به سر می برد، بالاخره سرپرست این سازمان مهم در حوزه فرهنگ مشخص شد تا حداقل به طور موقت از بلاتکلیفی در آید؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، «محمد مهدی صباغی» به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان منصوب شد.

پس از حدود یک ماه که از استعفای اجباری سعید ضابطی؛ رئیس سابق می گذشت و او در مرخصی خودخواسته به سر می برد، بالاخره سرپرست این سازمان مهم در حوزه فرهنگ مشخص شد تا حداقل به طور موقت از بلاتکلیفی در آید.

سعید ضابطی که یکی از مدیران وابسته به جریان «دبشیان» در منطقه کاشان و آران و بیدگل محسوب می شد، پس از برکناری از ریاست اداره ارشاد آران و بیدگل به لطف وزیر معزول و محکوم کشاورزی، به ریاست اداره ارشاد کاشان منصوب شد تا در دوران مسولیت اش، حواشی زیادی را بوجود آورد.

از گزارش ها و شکایت های متعدد از خبرنگاران و شهروندان عادی گرفته تا کنسل کردن و برگزاری کنسرتها و نمایش ها و برنامه های مختلف. از شکایت علیه مدیر این رسانه (کارمند آموزش و پرورش) به اتهام «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» گرفته تا شکایت از مدیر رسانه ای دیگر (کارمند بنیاد شهید) به اتهام «توهین به مقدسات، حضرت فاطمه و ائمه اطهار»!‌!

ضابطی که خود در کنسل کردن بعضی از کنسرتها از جمله کنسرت جمعی از جوانان و نوجوانان کاشانی نقش اساسی داشت، در اواخر دوران مسوولیت اش با گردش ۳۶۱ درجه ای قصد داشت تا خود را به عنوان کسی که ناجی هنر و هنرمندان و مجوز دهنده و برگزار کننده اصلی مراسم مختلف، نشان دهد و در رسانه های غیرمستقل خود را فردی قهرمان و مردمی جلوه دهد.

ولی اینگونه رفتارهای دوگانه، عملا باعث شد تا تبدیل به چوب چند سر طلایی شود که زمینه سقوط و بدرقه او را هموارتر کرد. مدت زمان کوتاه ریاست او در اداره ارشاد کاشان، هزینه های بی دلیل بسیاری را در حوزه های فرهنگی، هنری و رسانه ای بوجود آورد که سرپرست فعلی، جهت جبران آن باید اقدامات زیادی انجام دهد. البته به شرطی که بخواهد و بتواند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.