کد خبر : 2415
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰

حضور در نشست خبری با طعم همدلی رسانه های کاشان و آران و بیدگل

حضور در نشست خبری با طعم همدلی رسانه های کاشان و آران و بیدگل
بالاخره با وحدت و همدلی خبرنگاران و با فشار اصحاب رسانه کاشان و آران و بیدگل، رسانه «دیدبان کویر» در نشست خبری ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان حضور پیدا کرد؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: بالاخره با وحدت و همدلی خبرنگاران و با فشار اصحاب رسانه کاشان و آران و بیدگل، رسانه «دیدبان کویر» در نشست خبری ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان حضور پیدا کرد.

خبرنگاران رسانه های مختلف با فشار و رایزنی با مسوولان دانشگاه و اعلان عدم شرکت در نشست خبری، خواستار حضور این رسانه در جلسه پرسش و پاسخ شدند و نهایتا روابط عمومی دانشگاه با تماس با مدیر این رسانه، برای شرکت در جلسه دعوت به عمل آورد.

دیدبان کویر از همین تریبون از لطف و همدلی تمامی خبرنگاران حاضر در جلسه تشکر کرده و امیدوار است که دیگر مسوولان نیز مانعی در راه اطلاع رسانی و پیگیری مطالبات مردمی نباشند و راه را برای شفافیت و پاسخگویی باز بگذارند.

خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوایی جامعه بوده و رابط بین مردم و مسوولان محسوب می شوند. لذا ارتباط موثر و دو سویه با آنها باعث رسانده شدن صدای مردم به مسوولان و پیگیری مطالبات و خواسته های آنان و همچنین پاسخ به سوالات و پرسشهای بی شمار آنها خواهد بود.

همچنین با وجود اینکه قرار بود این نشست خبری با ریاست دانشگاه برگزار شود ولی در ابتدای جلسه ایشان حضور نداشته و دلیل آن شرکت در جلسه ای دیگر عنوان شد. با اعتراض خبرنگاران به این موضوع، بالاخره پس از گذشت ۳ ساعت، آقای دکتر ساکی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.