کد خبر : 2351
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

یک تصویر از مسکن ملی کاشان و یک دنیا حرف

یک تصویر از مسکن ملی کاشان و یک دنیا حرف
تصویر فوق بهترین تمثیل از عملکرد و کارنامه دوران مسوولیت محمد شریف زارعی؛ فرماندار شهرستان کاشان است؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: تصویر فوق بهترین تمثیل از عملکرد و کارنامه دوران مسوولیت محمد شریف زارعی؛ فرماندار شهرستان کاشان است.

پروژه مسکن ملی کاشان که طبق تابلوی نصب شده در کنار آن می بایست فروردین ماه امسال تکمیل و تحویل متقاضیان شود تاکنون در سطح اسکلت بندی باقی مانده و با وجود اعتراضات متعدد و مختلف متقاضیان، هنوز در همین سطح می باشد.

فرماندار کاشان که یکی از اعضای «حلقه دانشگاه کاشان» منتسب به ساداتی نژاد؛ وزیر معزول و محکوم کشاورزیست و از مشایعت کنندگان او در ثبت نام انتخابات مجلس در سال ۹۸ در فرمانداری کاشان محسوب می شود، بدون حتی یک روز سابقه اجرایی در مجموعه وزارت کشور در ابتدای دولت رئیسی بر صندلی حساس و مهم یکی از سیاسی ترین شهرهای ایران نشست.

در هفته جاری، مسکن ملی کاشان با اخراج پدر یکی از خبرنگاران به دلیل انعکاس اخبار آبگرفتگی و همچنین اعتراضات متعدد متقاضیان آن در برابر فرمانداری کاشان، وارد فاز تاسف بار دیگری شد. پدر این خبرنگار که یکی از کارکنان این پروژه بود از کار اخراج شد. عملی که روسیاهی آن به نام این «جریان دبش» در حافظه تاریخی منطقه کاشان بزرگ باقی خواهد ماند.

البته اقدامات فرماندار کاشان در برخورد با خبرنگاران و متقاضیان مسکن ملی به این موارد ختم نشده و وی با ارسال گزارشاتی در مورد مدیر پایگاه خبری دیدبان کویر و حتی بعضی از کارمندان متقاضی مسکن ملی به نهادهای مختلف، موضوعی عمرانی را تبدیل به مساله ای امنیتی کرده!! و پرونده سازی های متعددی را برای آنها انجام داده است.

حال سوال ما از استاندار اصفهان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان این است که آن روزی که شما عالیجنابان در فرمانداری کاشان چشم در چشم رسانه ها و دیگر افراد حاضر در جلسه شورای اداری دوختید و گفتید خودمان این شخص را انتخاب کرده ایم و همه هم باور کردند که خودتان این فرد غیر بومی را پیدا کرده و انتخاب کرده اید!! حال هم جوابگوی اقدامات «فرماندار دبش» انتخابی تان باشید و پاسخ دهید که چرا تاکنون این پروژه که طبق وعده باید تحویل داده شود، اکنون در این سطح باقی مانده است و چه زمانی قرار است تا تحویل داده شود؟

چرا فرماندار مشایعت کننده ساداتی نژاد به جای پاسخ گویی به رسانه ها و متقاضیان، اقدام به پرونده سازی برای آنها در نهادهای مختلف کرده است و روی بسیاری از زمام داران چند دهه قبل را نیز سفید نموده و حتی سراغ نان و معیشت آنها و خانواده شان رفته است؟!

و در آخر روی سخن ما با شخصیتهای غیر اجرایی حامی فرماندار کاشان است. آیا در مدار انصاف و تقواست که حمایت های علنی و غیر علنی از شخص فرماندار، باعث بوجود آمدن مسایل و مشکلات برای مردم شود؟ آیا اینگونه اعمال از لحاظ شرعی صحیح است؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.