کد خبر : 2357
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

در فرمانداری کاشان چه خبر است ؟!

در فرمانداری کاشان چه خبر است ؟!
روز گذشته خبری ناگهانی درباره تغییر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان منتشر شد؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: روز گذشته خبری ناگهانی درباره تغییر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان منتشر شد.

«سید روح اله اعتماد حسینی»؛ بخشدار قمصر کاشان با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان به جای «هادی اکبری» منصوب شد. هادی اکبری یکی از گزینه های فرمانداری چه قبل از انتصاب فرماندار فعلی و چه بعد از او بوده و هست و این تغییر ناگهانی سوالات و ابهامات زیادی را بوجود آورده است.

سوال و ابهام دیگری که در میان شهروندان و فعالین اجتماعی و سیاسی منطقه بوجود آمده این است که آیا این تغییر ربطی به نتایج انتخابات مجلس و عدم رای آوری گزینه مربوط به جریان ساداتی نژادیسم (که فرماندار کاشان هم متعلق به آن است) و حواشی پیرامون آن دارد یا خیر؟!

البته ماجراهای فرمانداری کاشان به اینجاها ختم نشده و تبرئه یکی از معاونین سابق فرمانداری کاشان از اتهامات مطرح شده درباره مایحتاج ضروری که چندین ماه قبل باعث جابجایی ناگهانی او شده بود، بر سوالات و ابهامات این روزها افزوده است.

ماجرا از این قرار بود که معاون سابق برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان به یکباره و بصورت ناگهانی از پست خود عزل و به یکی از بخشداریها فرستاده شد. در بعضی خبرها آن جابجایی را مربوط به پرونده ای در مورد مایحتاج ضروری عنوان کرده بودند که طبق اسناد رسیده به این پایگاه خبری، معاون مربوطه از اتهامات تبرئه شده و عملا اعاده حیثیت در مورد او صورت گرفته است.

ولی سوال مهم این است که پس اصل ماجرا از چه قرار است و متهم یا متهمان اصلی آن پرونده چه کسانی هستند؟! چرا باید یکی از معاونین قربانی و هزینه آن ماجرا شود؟! بارها و بارها این پایگاه خبری از فرماندار کاشان راجع به این پرونده سوال پرسیده ولی تا این لحظه هیچ پاسخی به سوالات و ابهامات داده نشده است. باز هم از این تریبون از ایشان مطالبه می شود تا راجع به آن پاسخگو بوده و شفاف سازی صورت گیرد.

همچنین در معاونت سیاسی فرمانداری کاشان هم اوضاع چندان مناسب نیست و یکی از کارمندان آن معاونت به دلیل مشکلات پیش آمده به درخواست خود از فرمانداری کاشان تغییر محل کاری داد و به فرمانداری آران و بیدگل رفت. در حال حاضر هم کسی حاضر نیست تا به آن معاونت برود و انتقال یکی از کارمندان معاونت امور عمرانی به معاونت سیاسی بدون رضایت آن کارمند و معاون مربوطه باعث بروز مباحثی شده که بی ارتباط به تغییر ناگهانی هادی اکبری نبوده است.

همه اینها در حالی اتفاق می افتاد که طبق رأی دیوان عدالت اداری، شهرداری‌ها موسسات عمومی غیردولتی محسوب شده و کارکنان آنها نمی توانند در دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری مامور به خدمت شوند و کار کنند. ولی متاسفانه چند تن از کارمندان شهرداریها در فرمانداری کاشان مامور و مشغول به کار می باشند که از سازمان بازرسی شهرستان کاشان تقاضا می شود تا به این موضوع ورود پیدا کرده و هر چه سریعتر جلوی تخلفات انجام شده، گرفته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.