کد خبر : 2305
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

برای اولین بار؛ یک کاشانی مدیرعامل سایپا سیتروئن شد

برای اولین بار؛ یک کاشانی مدیرعامل سایپا سیتروئن شد
طی حکمی از سوی جواد توسلی مهر؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مهدی صادقی کاشان به عنوان مدیرعامل شرکت سایپا کاشان منصوب شد؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: طی حکمی از سوی جواد توسلی مهر؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مهدی صادقی کاشان به عنوان مدیرعامل شرکت سایپا کاشان منصوب شد.

صادقی جایگزین سید محمدرضا موسوی در سمت مدیر عاملی سایپا کاشان شده است. برای اولین بار از زمان تاسیس این شرکت است که یک فرد بومی به مدیر عاملی آن منصوب می شود.

گفتنی است مهدی صادقی کاشان دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک و دارای کارشناسی ارشد مدیریت است و بیش از ۱۵ سال تجربه مدیریتی و اجرائی در حوزه تولید، زنجیره تامین، لجستیک داخلی و خارجی، واردات و صادرات دارد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت زامیاد، معاون زنجیره تأمین شرکت سایپا سیتروئن، مدیر سالن‌های مونتاژ و روتوش و مدیر لجستیک داخلی شرکت سایپاسیتروئن بخشی از او در صنعت خودروسازی کشور می باشد.

سایپا سیتروئن كه به عنوان یکی از وسیعترین مجموعه های صنعت خودروسازی در کشور شناخته می شود، با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو سواری در سال طراحی شده که اکنون ظرفیت آن به ۲۰۰ هزار دستگاه در سال افزایش یافته است.

در حال حاضر این شرکت با استفاده از توان متخصصان داخلی، محصولاتی چون ساینا و تيبا را تولید می‌نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.