کد خبر : 2375
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

آقای فرماندار؛ به پایان سلام کن

آقای فرماندار؛ به پایان سلام کن
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، فردا در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان، فرماندار دبش کاشان بدرقه خواهد شد؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، فردا در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان، فرماندار دبش کاشان بدرقه خواهد شد و جای خود را به حمیدرضا محمدی؛ فرماندار شهرستان لنجان خواهد داد.

محمد شریف زارعی یکی از اعضای اصلی «حلقه دانشگاه کاشان» و از جریان موسوم به «ساداتی نژادیسم» است که از ابتدای دولت سیزدهم با فشار و لابی وزیر سابق کشاورزی توانسته بود بدون حتی یک روز سابقه کار در بدنه وزارت کشور بر صندلی لرزان فرمانداری کاشان بنشیند و بالاخره به دلیل عملکرد ضعیف و پر حاشیه اش، از پست خود عزل و به شهر و دیار خود بدرقه خواهد شد.

در زمان مسوولیت او اعتراضات و تجمعات صنفی و غیرصنفی زیادی در شهرستان برگزار شد که در آخرین مورد آن می توان به اعتراض چند باره متقاضیان مسکن ملی کاشان در جلوی فرمانداری اشاره کرد که خواستار استعفای او شده بودند.

این دومین مسوول از حلقه دانشگاه کاشان جریان ساداتی نژاد است که از پست خود برکنار می شود. اواسط سال گذشته «حسن بخشنده امنیه»؛ شهردار سابق کاشان با استیضاح اعضای شورای شهر از سمت خود کنار گذاشته شده بود.

از اعضای اصلی این حلقه تنها «عباس کتابی»؛ رئیس قبلی و فعلی دانشگاه کاشان باقی مانده است که هنوز در پست خود باقی مانده است. رئیس دانشگاهی که دارای پرونده های متعدد بوده که از همین تریبون باز هم از مدیرکل دادگستری استان اصفهان و ریاست قوه قضائیه تقاضا می شود تا هر چه زودتر تکلیف پرونده های این فرد نیز مشخص و رای آنها صادر شود تا شاهد بدرقه آخرین نفر اصلی از این حلقه باشیم.

محمد شریف زارعی که یکی از گزارش دهندگان و پرونده سازان برای مدیر پایگاه خبری دیدبان کویر بود و به همراه دیگر حواریون وزیر معزول و محکوم کشاورزی، انتظار می کشیدند تا بتوانند تبعید این «معلم-خبرنگار» را به شهرستان «لردگان» چهار محال و بختیاری با چشمان خود ببینند، فردا باید مراسم بدرقه یکی دیگر از مهره های دبش خود را از نزدیک تماشا کنند!!

این تازه آغاز ماجراست. تا خشکاندن ریشه این جریان چند لایه در منطقه کاشان بزرگ راه طولانی در پیش است. ولی با رفتن فرماندار کاشان تا حدودی این راه هموارتر خواهد شد و خیلی ها باید به پایان خود، سلام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.