کد خبر : 2383
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۲۷

پیگیری مطالبات و حقوق مردم را ادامه خواهیم داد

پیگیری مطالبات و حقوق مردم را ادامه خواهیم داد
صبح امروز، جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید کاشان با حواشی متعددی برگزار شد؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: صبح امروز، جلسه تودیع و معارفه فرماندار جدید کاشان با حواشی متعددی برگزار شد.

در این جلسه که در فرمانداری کاشان و با حضور استاندار و دیگر مسوولین استانداری اصفهان برگزار شد از ورود مدیر پایگاه خبری دیدبان کویر جلوگیری به عمل آمد.

در پاسخ به چرایی عدم ورود یک خبرنگار رسمی به این جلسه گفته شد که دلیل آن تاکید مسوولان استانداری بوده است که از همین تریبون از استاندار اصفهان سوال می شود که چرا و به چه دلیل و با استناد به قانونی از ورود خبرنگار رسمی به جلسه ای رسمی جلوگیری به عمل آمده است؟! آیا اینگونه اعمال نشان از ضعف و واهمه و عدم پاسخگویی به رسانه های مستقل نمی باشد؟!

همچنین در بیرون از فرمانداری تعدادی از متقاضیان مسکن ملی کاشان با تجمع مسالمت آمیز خواهان رسیدگی به مطالباتشان بودند که از مواجهه حضوری آنها با استاندار اصفهان جلوگیری به عمل آمد که اینگونه اعمال با شعارهای دولتی که ادعای مردمی بودن و انقلابی‌گری دارد، هیچ گونه سنخیتی ندارد.

آنها خواستار پاسخگویی و رسیدگی مسوولان شهرستان و استان بابت حقوق و مطالبات چند ساله شان هستند و جابجایی مدیران بار مسوولیت را از دوش هیچ کسی بر نخواهد داشت.

از نکات جالب توجه دیگر حضور اعوان و انصار جریان ساداتی نژاد و فرماندار دبش سابق کاشان در جلسه بدرقه بود که باید از مسوولان استانداری پرسید که حضور افراد غیر مسوول در این جلسه هم با تاکیدات آنها بوده است یا تاکیدات فرماندار سابق؟!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.