کد خبر : 2274
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

مناظره ای انتخاباتی با حاشیه های فراوان در دانشگاه کاشان

مناظره ای انتخاباتی با حاشیه های فراوان در دانشگاه کاشان
ظهر امروز مناظره انتخاباتی بین تعدادی از کاندیداهای مجلس در دانشگاه کاشان برگزار شد که با حواشی فراوانی همراه بود.؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: ظهر امروز مناظره انتخاباتی بین تعدادی از کاندیداهای مجلس در دانشگاه کاشان برگزار شد که با حواشی فراوانی همراه بود.

در این مناظره که با حضور تعدادی از نامزدها برگزار شد باز هم از ورود مدیر پایگاه خبری دیدبان کویر با وجود تعهد دادن ریاست آن دانشگاه به سازمان بازرسی شهرستان کاشان، ممانعت به عمل آمد. حتی در جلسه ای که بدون حضور مدیر این پایگاه برگزار شد جناب آقای «رضازاده چیمه» با هتاکی های مجدد خواستار برخورد با مدیر این رسانه شد!! یعنی این «جماعت دبش» حتی به «تبعید» طرف هم راضی نیستند و …

از دیگر حواشی جلسه عدم دعوت از نامزدهای مطرح این دوره از جمله «اللهیار نزادی» است. اللهیار نزادی که با حرکتی رو به جلو توانسته خودش را در جمع مدعیان اصلی قرار دهد و خیلی ها او را «پدیده» این دوره از انتخابات می دانند، از دانش و فن بیان خوبی نیز برخوردار است.

همچنین در این مناظره پرحاشیه از «مصطفی معینی» دعوت شده و ایشان هم آمادگی خود را اعلام نموده بودند که متاسفانه با ایشان تماس گرفته می شود و می گویند که به علت بارش برف، جلسه کنسل شده است! بعدا در جلسه و در فضای مجازی، حامیان دبشان با بی اخلاقی تمام شایعه می کنند که فلان نامزد نیامده و از پاسخگویی و مناظره در رفته است!!

از دیگر حواشی فراوان این مناظره یکجانبه و هدایت شده می توان به عدم فیلمبرداری از جلسه از طرف رسانه های مستقل اشاره کرد که فقط به رسانه های متعلق به اقوام ساداتی نژاد و هم سو با خودشان اجازه تصویر برداری از جلسه داده شد تا هر چه خواستند بگویند و هر کاری خواستند انجام دهند و آنها را به صورت دلخواه خود انعکاس دهند.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.