کد خبر : 2252
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

از شلاق تا تبعید

از شلاق تا تبعید
چندین و چند نهاد امنیتی و نظارتی و اجرایی شهرستان و استان تمام هم و غم خود را گذاشته اند تا یک "معلم-خبرنگار" را چندین سال تبعید کنند؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: پس از عدم موفقیت در محکومیت مدیر پایگاه خبری دیدبان کویر در سیستم قضایی با انواع و اقسام اتهامات که حتی منجر به صدور حکم اولیه 30 ضربه شلاق شده بود، با هماهنگی بعضی از نهادهای امنیتی، نظامی و اجرایی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و استان اصفهان، بالاخره حکم تبعید این “معلم-خبرنگار” صادر شد.

سه سال تبعید به شهرستان “لردگان” استان چهار محال و بختیاری نتیجه انتقاد از مسوولین و ایستادن در کنار مردم این سرزمین، خصوصا زنان و دختران آن در روزهای سخت و پیگیری های ده ساله رسانه ای از یکی از فاسدترین مسوولین این کشور که لکه ننگی بر نام و تاریخ بلند “کاشان بزرگ” است، می باشد.

اینکه چندین و چند نهاد امنیتی و نظارتی و اجرایی شهرستان و استان تمام هم و غم خود را گذاشته اند تا یک “معلم-خبرنگار” را چندین سال تبعید کنند تا شاید در غربت کلا از صحنه روزگار حذف شود و یا تحت فشار مجبور به کنار رفتن از این عرصه شود، جای تأسف و تامل فراوان دارد.

از مسایل قابل تاسف دیگر ارجاع این حکم تاریخی به آرائیست که در دادگاه های تجدیدنظر قضایی نقض شده و هیچ کدام از گزارشهایی که علیه این معلم صادر شده است و موارد ذکر شده در آن در اختیار داده نشده تا بتوان دفاعیات لازم را بابت آنها انجام داد که این موضوع با تمام قوانین و اصول قانون اساسی، حقوق شهروندی، قضایی و اداری کشور و دنیا در تعارض آشکار است.

حتی اینها گذاشتن عکس خانم “هایده” را مصداق انتشار تصاویر مستهجن!! دانسته و آن را خواننده ای طاغوتی می دانند که اگر در ایران مانده بود معلوم نبود کارش به کجاها کشیده می شد. در هر حال او از این کشور رفت و سالهاست که در غربت به خاک سپرده شده ولی انتشار تصاویر او و صدای او هنوز برای جماعتی قابل تحمل و قابل هضم نیست!!

همچنین حمایت از زنان و دختران این سرزمین در هر شرایطی برای مایی که تحصیل کرده حقوق زنان بوده و به مدت دو دهه فعال در این حوزه هستیم، نه تنها جرم و گناه نیست بلکه یک وظیفه است و باز هم از همین تریبون اعلام می کنم که آینده ایران متعلق به زنان شریف و توانمند آن است و هیچ نیرویی هم نخواهد توانست جلوی تغییر تاریخ را بگیرد.

در قضیه ساداتی نژاد و فسادهای او و تیم فاسدش نیز از اوایل دهه 90 شمسی و از زمان دانشگاه کاشان تاکنون پیگیر تخلفات او بوده و سایه به سایه او حرکت کردیم تا بالاخره یکی از تحصیل کرده گان کشور “روسیه” را که توانسته بود تا مدارج بالای مسوولیتی این مرز و بوم “نفوذ” کند را موقتا به زیر بکشیم و تا رساندن او به محکومیتی که لایق آن است نیز از پا نخواهیم نشست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.