کد خبر : 2387
تاریخ انتشار : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۵۷

اندر حکایت «دولت گردن نگیرها» و «دولتی های گردن نگیر» در کاشان

اندر حکایت «دولت گردن نگیرها» و «دولتی های گردن نگیر» در کاشان
موضوع گردن نگیری دولتی ها را می توان در جلسه تودیع و معارفه فرماندار کاشان نیز به خوبی مشاهده کرد؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: دولت سیزدهم به «دولت گردن نگیرها» معروف شده است. آخرین مورد آن هم به موضوع طرح جدید حجاب و عفاف مربوط می شود که حتی صدای رئیس قوه قضاییه را هم بلند کرد و ایشان در سخنرانی شان از رییس جمهور و دولتی ها که مسوولیت «گشت ارشاد» را با وجود آنکه امضای خودشان پای آن است نمی پذیرند، انتقاد کرد و گفت: «آیا می توانیم خودمان را کنار بکشیم و بگوئیم کی بود کی بود، من نبودم. نمی شود که!!»

موضوع گردن نگیری دولتی ها را می توان در جلسه تودیع و معارفه فرماندار کاشان نیز به خوبی مشاهده کرد. مدیر پایگاه خبری دیدبان کویر جهت پوشش این مراسم به فرمانداری مراجعه می کند ولی متاسفانه از ورود او به فرمانداری و جلسه جلوگیری به عمل می آید. وقتی از کارکنان حراست فرمانداری، دلیل ممانعت از ورود سوال می شود، در پاسخ تاکید مسوولان استانداری را دلیل آن عنوان می کنند.

بعد از پایان مراسم یکی از رسانه های مستقل منطقه (اهل کاشانم) پیگیر این موضوع می شود و از استاندار، فرماندار جدید و فرماندار سابق دلیل این ممانعت را سوال می کند. اما پاسخ ها جالب است و مسوولان مربوطه یا خودشان را به بی اطلاعی و بی خبری می زنند و یا مسوولیت آنرا گردن نگرفته و با کتمان قضیه آنرا به گردن مراجع نامعلوم می اندازند!!

البته اظهارات عجیب فرماندار سابق کاشان به این گردن نگیری ختم نشده و ادعا می کنند که بارها و بارها خبرنگار مذکور بدون وقت قبلی به دفتر ایشان مراجعه و اذن دخول بابت مصاحبه داده شده است. که از همین تریبون این موضوع به شدت تکذیب می شود.

از ۲ سال و ۳ ماه مسوولیت جناب فرماندار سابق، مدت زمان زیادی از آن به انواع و اقسام شکایت ها و گزارشات امنیتی و غیر امنیتی با امضای رییس شورای تامین شهرستان علیه مدیر این رسانه که به همه جا داده شد، گذشت و هیچ گونه ارتباط مستقیم، حضوری و حتی تلفنی هم با ایشان وجود نداشت.

این رسانه نیز مجبور بود سوالات و مطالبات مردمی را از طریق سایت و فضای مجازی پرسیده و پیگیری کند که هیچ گاه هم پاسخ آنها رسما داده نشد و تنها هر از چند گاهی از طریق پیج شخصی ایشان در اینستاگرام که از طرف همین دولت گردن نگیر فیلتر و غیرقانونی می باشد، مطالبی عنوان می شد!!

در هر حال از دولتی هایی که مسوول برگزاری این مراسم بودند و در آن حضور داشتند، تقاضا می شود تا بالاخره یکی از آنها مسوولیت این عمل غیرقانونی را گردن بگیرد و یا فرماندار جدید کاشان طبق قولی که داده اند موضوع را بررسی و شفاف سازی نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.