کد خبر : 432
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

تشکیل 11 کمیته اجرایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل

تشکیل 11 کمیته اجرایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل
ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل ویژه نوروز 1402 در قالب 11 کمیته فعالیت خواهد داشت؛

دیدبان کویر: به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، علی اکبر رضایی فرماندار این شهرستان با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل ویژه نوروز 1402 در قالب 11 کمیته فعالیت خواهد داشت، اظهار کرد: هر یک از کمیته‌های این ستاد باید وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و زمینه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران را در ایام نوروز فراهم کنند.

وی افزود: کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست،کمیته اطلاع رساني، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی، کمیته خدمات انتظامي، امنیتی و ترافیک شهری، كميته کنترل بازار، ارزاق و خدمات عمومی، کمیته هماهنگی امور شهرداریها و دهیاریها، کمیته برنامه‌ریزی و آمار، کمیته اسکان و رفاه، کمیته خدمات و امور زیربنایی، کمیته خدمات حمل و نقل، کمیته خدمات امداد و نجات و کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، 11 کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل را تشکیل می‌دهند.

رضایی بیان داشت: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل باید از هم اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم برای سفرهای نوروزی را انجام دهند تا شاهد رضایتمندی حداکثری گردشگران و مسافران نوروزی شهرستان باشیم.

 

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه ایام نوروز فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جاذبه‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان آران و بیدگل است، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری تمامی اعضای ستاد، میزبان خوبی برای گردشگران باشید.

 

وی با اشاره به اینکه بهره‌برداری صحیح و سالم صنعت گردشگری باید با الهام از قرآن و ارزشهای اسلامی همراه باشد، گفت: از گردشگران توقع داریم در هنگام حضور در این شهرستان به فرهنگ و حساسیت‌های مذهبی مردم احترام بگذارند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به ابلاغ دستورالعمل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1402 از دبیرخانه کشوری و استانی گفت: با توجه تقارن نوروز با ایام ماه مبارک رمضان در شیوه‌نامه ستاد خدمات سفر تغییراتی اعمال شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: امیدواریم نوروز پیش رو نیز همچون سالهای گذشته میزبان شایسته‌ای برای گردشگران باشیم و ارائه خدمات به نحوی باشد که ضمن رعایت شأن ماه مبارک رمضان، رضایت خاطر گردشگران و میهمانان ورودی به شهرستان را فراهم آوریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.