کد خبر : 1267
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

پرسشهایی از وزیر جهاد کشاورزی و استاندار اصفهان پیرامون رابطه بین ساداتی نژاد و هاب شتر در آران و بیدگل

پرسشهایی از وزیر جهاد کشاورزی و استاندار اصفهان پیرامون رابطه بین ساداتی نژاد و هاب شتر در آران و بیدگل
چطور است که ساداتی نژاد با اینکه از مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی عزل شده است و هم اکنون هیچ مسئولیت اجرایی و پارلمانی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ندارد چنین جلسه را برگزار می کند در حالی که فرمانداران دو شهرستان در چنین جلسه ای حضور پیدا نمی کنند؟؛

دیدبان کویر – حسین حنطه: اخیرا گزارشی تصویری در فضای مجازی انتشار یافت که هر کس نگاه می کند به گمان می برد که مربوط به ایامیست که سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بوده است. در حالی که گزارش در روز سه شنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ تهیه شده است.

ساداتی نژاد نیمه دوم فروردین ۱۴۰۲ به صورت ناگهانی از مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی عزل شد. بنابراین در تاریخ مذکور هیچ گونه مسئولیتی نداشته است.

سئوال این است که آقای سید جواد ساداتی نژاد وزیر معزول جهاد کشاورزی چطور جلسه ای بمنظور تایید و توسعه و اخذ مجوز تشکیلاتی تحت عنوان (هاب شتر  در کویر آران و بیدگل برگزار و در آنجا محوریت کار را بعهده گرفته و گویی همچنان وکیل یا وزیری است مستقر که با جدیت پیگیر امور منطقه است؟!

چطور است که ایشان با اینکه از مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی عزل شده است و هم اکنون هیچ مسئولیت اجرایی و پارلمانی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ندارد چنین جلسه را برگزار می کند در حالی که فرمانداران دو شهرستان در چنین جلسه ای حضور پیدا نمی کنند؟

حضور معاون وزارت جهاد کشاورزی و چند تن از مُسولان ذیربط همچون نماینده بنیاد برکت از دفتر مرکزی و معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان بدون حضور مسئولان منطقه ای در حوزه شهرستان آران و بیدگل باعث تعجب و شگفتی است.

ایشان چکاره هستند و چه نفوذی در وزارت جهاد کشاورزی و بنیاد برکت دارند که چنین جلسه ای در وسط هفته تشکیل داده بطوری که معاون سازمان استان اصفهان نیز شرکت می کند و ساداتی نژاد بگونه ای صحبت می کند که گویی اکنون وزیر جهاد کشاورزی است و امر و نهی می کند؟!

کار ساداتی نژاد مثل این است که احدی از نمایندگان اسبق کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی در صحنه اجرا حاضر شده و چنین جلساتی برگزار کنند.

در این رابطه ذکر چند نکته بسیار اهمیت دارد:
اولا اقدام ساداتی نژاد کاملا سیاسی و برنامه ریزی برای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی است که خودش در صحنه حاضر شود یا شخص دیگری را معرفی کند.

ثانیا ابهامات زیادی پیرامون هاب شتر ، زمین ، صاحب مجوز ، تسهیلات دریافتی و اینکه این هاب شتر از آن کیست وجود دارد که قبلا نیز سئوالات متعددی مطرح گردیده بود که همچنان بی پاسخ مانده است.

ثالثا اینکه مسئولان استان و شهرستان چه مقدار از دخالت سادات در امور اجرایی دو شهرستان که بیشتر یک نمایش انتخاباتی است مطلع هستند و جای سئوال و پرسش دارد که چطور ممکن است یک فردی که هیچ مسئولیتی ندارد بیش از پنج نفر از مسئولان کشوری و استانی را به کویر آران و بیدگل آورده در حالی که متولیان اصلی دو شهرستان حضور نداشته اند؟!

رابعا سید جواد ساداتی نژاد در منطقه کاشان و آران و بیدگل در پی چیست؟
کسی که پرسش ها و ابهامات متعددی پیرامون عملکردش در وزارت جهاد کشاورزی و متعاقب آن در منطقه وجود دارد اینجا چه می کند و چه می خواهد؟!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.