کد خبر : 2189
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۰

مدافع مردم یا مدافع ساداتی نژاد⁉️

مدافع مردم یا مدافع ساداتی نژاد⁉️
فایلی صوتی از میتینگ انتخاباتی «جناب سرهنگ رضازاده چیمه» به دست این پایگاه خبری رسیده است که حاوی مطالب تاثر برانگیز و تاسف برانگیز زیادی می باشد؛

مدافع مردم یا مدافع ساداتی نژاد⁉️

دیدبان کویر – مهدی آریا: فایلی صوتی از میتینگ انتخاباتی «جناب سرهنگ رضازاده چیمه» به دست این پایگاه خبری رسیده است که حاوی مطالب تاثر برانگیز و تاسف برانگیز زیادی می باشد.

در این جلسه انتخاباتی که تخلفی قانونی و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی محسوب می شود و بسیاری از کاندیداها و رسانه ها با محدودیت‌های فراوانی راجع به آن روبرو هستند، سرهنگ رضازاده چیمه به دفاع از ساداتی نژاد و وزارت کشاورزی در دوران مسوولیتش در وزارت کشاورزی به عنوان «مشاور وزیر و مسوول روابط عمومی» آن وزارتخانه می پردازد!!

این فرد که در خردادماه سال جاری از شغل اصلی اش استعفا داده تا بتواند در انتخابات مجلس شرکت کند بارها از موقعیت شغلی قبلی خود در «سپاه» در سخنرانی انتخاباتی استفاده و ادعا می کند که به گزارشات دستگاه های اطلاعاتی-امنیتی «سپاه» و «اطلاعات» دسترسی داشته و در اختیار او قرار گرفته است!!

او حتی در صحبتهایش از نهاد بازرسی ریاست جمهوری و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم مایه گذاشته و بگونه ای سخن می گوید که انگار سخنگوی آنها نیز هست که از همین تریبون از این نهادها سوال می شود که چنین شخصی با چه اجازه ای از طرف آنها سخن می گوید و حتی حکم تبرئه صادر و پرونده قضایی را هم مختومه می کند؟!!

سوال دیگر این است که این گزارشات که «محرمانه» می باشند چگونه در اختیار فردی قرار گرفته که خود در مورد آنها مسوول بوده است؟؟ اگر ایشان ادعاهای کذبی را در مورد اسناد مورد ادعا در دفاع از ساداتی نژاد و مجموعه وزارت کشاورزی مطرح کرده است که باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد و صلاحیتش مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

اگر هم این ادعاها صحیح است، نهادهای نظارتی باید پیگیری کنند که چرا و چگونه گزارشات و اسنادی به این مهمی که باید در اختیار افراد محدودی در دستگاه های امنیتی و قضایی قرار داشته باشد در اختیار چنین فردی قرار گرفته که در حال حاضر نه تنها مسوولیتی در هیچ جا ندارد بلکه به دلیل خروج از شغلش از بدنه «سپاه»، هیچ گونه پست و مسوولیتی هم ندارد و در مجالس عمومی و انتخاباتی به راحتی از این اسناد سخن به میان می آورد!!

از نکات بسیار مهم دیگر این فایل صوتی دفاع رضازاده چیمه از ساداتی نژاد و عملکرد او بابت فسادهایی همچون «چای دبش» و «نهاده های دامی» می باشد که هر کدام از آنها در تاریخ ایران بی سابقه بوده است. تناقضات گفتاری بسیاری در همین چند دقیقه دیده می شود که جالب توجه است.

آیا چنین فردی با چنان سابقه شغلی در وزارت کشاورزی، مدافع مردم ایران و مردم منطقه ما خواهد بود یا مدافع ساداتی نژاد و منسوبان و منافع او؟! آیا او که دست به حاشا و کتمانش از هم اکنون بسیار خوب است، پیگیر فسادهایی که مثل موریانه به جان این مملکت و ملت افتاده است خواهد بود؟!

از نکات قابل تامل و تاسف دیگر اظهارات توهین آمیز ایشان راجع به خبرنگاران و اهالی رسانه است که از عباراتی همچون «معلوم الحال»، «مغرض» و … استفاده می کند. این فرد که مثلا در وزارت کشاورزی و شورای نگهبان مسوول روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها و خبرنگاران بوده است از هم اکنون با این طرز ادبیات راجع به آنها سخن می گوید و نوع گفتمان و لحن او، خود نشان دهنده بسیاری از مسایل است.

فساد چای دبش و نهاده های دامی و … موضوعاتی بودند که تقریبا اکثر رسانه های منطقه ای، ملی و حتی فراملی به آن پرداختند و زوایای مختلف آنرا تا آنجا که برایشان مقدور بود، اطلاع رسانی نمودند. آیا همه و همه معلوم الحال و مغرض و … هستند و تنها راستگویان و خوبان تاریخ اینها هستند؟!

جناب سرهنگ داستان ما که در زمان مسوولیتش در وزارت کشاورزی سابقه شکایت از رسانه ها را در سابقه خود دارد از هم اکنون نشان می دهد که در برابر رسانه ها که چشم بینا و گوش شنوای جامعه و مردم هستند، چه موضعی دارد و آیا چنین فردی اگر بر کرسی نمایندگی مجلس بنشیند خود را در برابر رسانه ها پاسخگو خواهد دانست و راجع به مسایل مهم کشوری و منطقه ای شفافیت خواهد داشت؟؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.