کد خبر : 2270
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۲۳

چند سوال دبش دیگر از رضازاده چیمه

چند سوال دبش دیگر از رضازاده چیمه
از آقای «رضا زاده چیمه» تقاضا داریم تا به جای شکایت و شکایت کشی به سوالات زیر که در میان مردم و فعالین سیاسی و رسانه ای وجود دارد پاسخ دهند؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: در حالیکه انتخابات مجلس در کاشان و آران و بیدگل به روزهای حساس خود نزدیک می شود، از آقای «رضا زاده چیمه» تقاضا داریم تا به جای شکایت و شکایت کشی به سوالات زیر که در میان مردم و فعالین سیاسی و رسانه ای وجود دارد پاسخ دهند:

طبق قانون جنابعالی جهت شرکت در انتخابات باید از شغل اصلی نظامی خود در خردادماه استعفا و از آن خارج می شده اید و هیچ گونه حقوق و حتی بیمه ای نباید برای شما در نظر گرفته شود. اگر هم خودتان را بازنشسته کرده اید لطفاً تصویر حکم بازنشستگی و یا خروج قطعی از شغلتان را در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار دهید.

اگر شما از خرداد ماه امسال از شغل خود به هر شکلی خارج شده و تاکنون هیچ حقوقی دریافت نکرده اید، پس این همه هزینه های میلیاردی در تبلیغات خود را از کجا آورده اید؟! پوسترهای حضرتعالی تمام در و دیوار، تیرهای برق، اموال عمومی و پایه های اموال عمومی را در کل شهرستان کاشان و آران و بیدگل پر کرده اند!! اگر شما یک کارمند چه نظامی و چه اداری بوده اید و حدود نه ماه هم هست که هیچ گونه حقوقی دریافت نکرده اید پس این هزینه های سرسام آور تبلیغاتتان را از کجا آورده اید؟!

اگر شما از کارتان در سپاه خارج شده اید آیا خانه سازمانی خود در تهران را پس داده اید و یا هنوز هم از آن استفاده می کنید؟! اگر هنوز تحویل نداده آید دلیل آن چیست؟!

شما در سوابق خودتان، مدیرکلی روابط عمومی شورای نگهبان را ذکر کرده اید. چرا و به چه دلیل پس از چند ماه کوتاه از این مسوولیت «بدرقه» شدید و دوباره به محل خدمت اصلیتان بازگشت داده شدید؟!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.