کد خبر : 555
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۰

وعده ترمیم آسفالت با دستگاه فلاسک ۲ میلیاردی در کاشان را چه شد؟

وعده ترمیم آسفالت با دستگاه فلاسک ۲ میلیاردی در کاشان را چه شد؟
با توجه به اینکه رسیدگی به آسفالت معابر و کوچه‌ها یکی از مطالبات جدی مردم مطرح است و شهرداری کاشان متولی اصلی آسفالت شهر است باید راهکاری اساسی برای آن اندیشیده شود نه این که تنها به شعار و وعده اکتفا شود؛

دیدبان کویر – هادی میرزاجانی: خرداد ماه ۱۴۰۱ بود که دستگاه فلاسک آسفالت در کاشان بهره برداری شد و با این که وعده داده شده بود سرعت لکه گیری آسفالت از جمله مزیت های این دستگاه است اما همچنان بسیاری از کوچه و خیابان های کاشان وضعیت  مناسبی ندارد و همواره نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

با توجه به اینکه رسیدگی به آسفالت معابر و کوچه‌ها یکی از مطالبات جدی مردم مطرح است و شهرداری کاشان متولی اصلی آسفالت شهر است باید راهکاری اساسی برای آن اندیشیده شود نه این که تنها به شعار و وعده اکتفا شود.

اهالی رسانه در راستای رسالت اجتماعی خود بارها با انتشار کلیپ، عکس و پیام های شهروندان خواستار پیگیری و مطالبه ی به حق مردم کاشان شده است اما بی تفاوتی مسئولان امر نسبت به بلای جان و خودرو ها مردم عجیب است.

کافی است همین چند روز پیش را به یاد آورید که بر اثر بارندگی و عدم دید راننده گان چند لاستیک خودرو در همین چاله ها ترکید و چند نفر در این آشفته بازار اقتصادی متضرر شدند!

جناب آقای شهردار ، شما که از تسریع در روند لکه گیری آسفالت با دستگاه فلاسک دو میلیاردی سخن گفتید چرا ما در عمل فقط وعده و شعار شما را شاهدیم و اثری از لکه گیری با دستگاه فلاسک در کوچه و خیابان های شهر به وضوح دیده نمی شود؟ که اگر دیده می شد این حجم از نارضایتی مردم را به همراه نداشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.