کد خبر : 633
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

نصب بنر و کارتن پلاست در سطح شهر کاشان در راستای اجرای طرح اسکان نوروز ۱۴۰۲

نصب بنر و کارتن پلاست در سطح شهر کاشان در راستای اجرای طرح اسکان نوروز ۱۴۰۲
مسئول کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اسکان نوروز ۱۴۰۲ آموزش و پرورش کاشان از نصب بنر و کارتن پلاست در سطح شهر کاشان خبر داد؛

نصب بنر و کارتن پلاست در سطح شهر کاشان در راستای اجرای طرح اسکان نوروز ۱۴۰۲

دیدبان کویر: مسئول کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اسکان نوروز ۱۴۰۲ آموزش و پرورش کاشان از نصب بنر و کارتن پلاست در سطح شهر کاشان خبرداد.

محمد علوی نژاد گفت: طی روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۲۰ و ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ بنرها و کارتن پلاست های تبلیغاتی در راستای اجرای طرح اسکان نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در سطح شهر کاشان نصب شد.

وی افزود: ورودی های اصلی شهرکاشان که شامل راوند، بلوار امام رضا و میدان بسیج می باشد بنرهای تبلیغاتی نصب شده تا مسافران نوروزی را به سمت ستاد مرکزی اسکان هدایت کند.

مسئول کارگروه اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اسکان نوروز ۱۴۰۲ آموزش و پرورش ضمن تاکید بر برنامه ریزی و بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش کاشان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی افزود: برای نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ مدرسه در سطح شهرکاشان برای ستاد اسکان نوروزی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی به کار گرفته خواهند شد.

گفتنی است، ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان واقع در بلوار شهید تابنده، سالن رضوی می باشد و فعالیت این ستاد از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.