کد خبر : 854
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

با درخشش ورزشکاران آذرخش لتحر؛

کاشان قهرمان مسابقات مچ‌اندازی بانوان اصفهان شد

کاشان قهرمان مسابقات مچ‌اندازی بانوان اصفهان شد
تیم بانوان مچ اندازی کاشان با درخشش ورزشکاران باشگاه آذرخش لتحر بر سکوی نخست مسابقات جام رمضان با عنوان «بانوی قدسیان» در استان اصفهان شد؛

دیدبان کویر: تیم بانوان مچ اندازی کاشان با درخشش ورزشکاران باشگاه آذرخش لتحر بر سکوی نخست مسابقات جام رمضان با عنوان «بانوی قدسیان» در استان اصفهان شد.

در مسابقات مچ اندازی بانوان جام «بانوی قدیسان» تیم‌ آذرخش لتحر که با نام کاشان به این‌ مسابقات اعزام شده بود که در مجموع با کسب شش مدال طلا، سه نقره و چهار مدال برنز عنوان‌ قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.

در این رقابت ها «رقیه هیزم کن» و «زهرا فلاح» هر کدام در مقام راست دست و مقام چپ دست با پیروزی بر حریفان خود اول شدند تا چهار مدال طلا تیم‌ کاشان در این رقابت ها را کسب کنند.

زهرا علی پناهی در مقام راست دست و رقیه ناظمی در مقام چپ دست دو مدال طلا دیگر را برای تیم کاشان به ارمغان آوردند.

اعظم زینلی در مقام چپ دست، فاطمه مصطفی نژاد در مقام راست دست و عاطفه شعبان زاده در مقام راست دست مدال های نقره تیم کاشان را به گردن آویختند.

مدال های برنز تیم کاشان را در این رقابت ها را سمیه زینلی در مقام راست دست و زهرا علی پناهی، فاطمه مصطفی نژاد و نرگس استادی در مقام چپ دست تصاحب کردند.

همچنین اعظم زینلی، ندا دریایی، نجمه بیگی، زهرا علی پناهی و اسما بدیعی نژاد داوران اعزامی از کاشان به این‌ مسابقات بودند.

باشگاه مچ اندازی آذرخش لتحر توسط حسین استادی راه اندازی و با فعالیت در دو بخش آقایان و بانوان تاکنون افتخارات زیادی کسب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.