کد خبر : 1589
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

تهدید، توهین و فحاشی به مدیرمسوول پایگاه خبری دیدبان کویر در حضور اعضای شورای تامین شهرستان آران و بیدگل

تهدید، توهین و فحاشی به مدیرمسوول پایگاه خبری دیدبان کویر در حضور اعضای شورای تامین شهرستان آران و بیدگل
متاسفانه در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد شخصی به نام «محمد جواد حجتی نصرآبادی» با ادبیاتی بسیار زشت و در حضور اعضای شورای تامین شهرستان به مدیرمسوول پایگاه خبری دیدبان کویر فحاشی و توهین کرده و تهدیداتی را نیز انجام می دهد؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: متاسفانه در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد شخصی به نام «محمد جواد حجتی نصرآبادی» با ادبیاتی بسیار زشت و در حضور اعضای شورای تامین شهرستان به مدیرمسوول پایگاه خبری دیدبان کویر فحاشی و توهین کرده و تهدیداتی را نیز انجام می دهد.

این فرد که تنها صاحب یک کانال تلگرامی به نام «اینجا نصرآباد» می باشد و فاقد هرگونه مجوز رسمی و قانونی از نهادهای رسمی کشور می باشد با دعوت مسوول روابط عمومی سپاه شهرستان آران و بیدگل در جلسه شرکت کرده و در حضور مسوولین مربوطه اقدام به اینگونه اعمال می نماید.

این در حالیست که در جلسه مذکور، مدیرمسوول این رسانه حضور نداشته و مسوولین مربوطه نیز در مقابل هتاکی های بی سابقه این فرد واکنش درخور توجهی انجام نمی دهند که از فرماندار شهرستان آران و بیدگل به عنوان رییس شورای تامین شهرستان و همچنین فرمانده سپاه پاسداران این شهرستان سوال می شود که چرا و به چه دلیل چنین فردی و با پشتوانه و هدایت چه اشخاص یا نهادهایی این اعمال را انجام داده است؟!

این شخص که از افراد منسوب به ساداتی نژاد (یا همان جوکار نصرآبادی)؛ وزیر معزول کشاورزی می باشد در حضور این مسوولین با عباراتی همچون: «تو غلط می‌کنی که به رییس جمهور همچین حرفی می زنی، مرتیکه عوضی …» «طرف چندماه است که هر چه از دهنش در می آید بر علیه نظام و انقلاب و شخصیتهای کشور می گوید و …» سخن گفته و در پایان هم تهدید می کند که «اگر جلوی این فرد گرفته نشود، ما خودمان برخورد خواهیم کرد .‌.. !!»

متاسفانه آش چنان شور شده است که چنین افرادی به راحتی و در حضور مسوولینی که وظیفه شان تامین امنیت یک شهرستان و شهروندان آن از هر طیفی می باشد اینگونه سخن می گویند و در حال حاضر کسانیکه که خود را انقلابی و آتش به اختیار می پندارند هر عملی خواستند انجام می دهند.

سوال ما از رییس جمهور جمهوری اسلامی و استاندار و دیگر مسوولین امنیتی کشور و استان و شهرستان این است که آیا انتقادات معمولی از رییس جمهور، استاندار و دیگر مسوولین از طرف یک رسانه مجوز دار آنچنان هزینه ای پیدا کرده است که باید اینگونه مورد هتاکی و تهدید قرار گیرند؟!

آیا کسی که خود دارای سوابقی درخشان در خیلی از مسایل از جمله بستن راه و جاده های عمومی مردم دارند حالا کارشان به جایی رسیده که خبرنگاران مستقل و آزاد را تهدید می کنند که ما خودمان برخورد خواهیم کرد؟!

حال با این اوضاع آیا ما مخل نظم و آسایش عمومی هستیم یا چنین افراد خودسری که بدون هیچ گونه ترس و واهمه ای اقدام به چنین اعمالی می کنند؟!! این افراد با پشتوانه چه شخصیتها یا نهادهایی اجازه چنین اقداماتی را پیدا کرده اند؟!

آیا جلسه ای که به مناسبت هفته دفاع مقدس و در فرمانداری برگزار می شود جای چنین مباحثیست و آیا کسانیکه جانشان را برای این آب و خاک دادند، برای این مسایل رفته بودند و چنین روزهایی را تصور می کردند؟؟

آیا اینگونه گفتمان ها و برخوردها باعث وهن نظام و حامیان رئیس جمهور فعلی کشور نمی شود؟؟ آیا در این کشور منسوبان وزرای سابق مجوز هر کاری را دارند و می توانند به اسم دفاع از نظام و انقلاب و مسوولان قبلی و فعلی کشور هر چه دلشان خواست بگویند و هر کاری دلشان خواست انجام دهند و منتقدان آنها امنیت شغلی و حتی جانی هم نداشته باشند؟؟!!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.