کد خبر : 2402
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱

سرپرست چند شغله آموزش و پرورش کاشان ابلاغ ریاستش را دریافت کرد

سرپرست چند شغله آموزش و پرورش کاشان ابلاغ ریاستش را دریافت کرد
بالاخره با سفارش های جریان دبشیان در کاشان و آخرین بازماندگان آنها، ابلاغ ریاست آموزش و پرورش کاشان زده شد؛

دیدبان کویر – مهدی آریا: بالاخره با سفارش های جریان دبشیان در کاشان و آخرین بازماندگان آنها، ابلاغ ریاست آموزش و پرورش کاشان زده شد.

«غلامرضا بخشی موحد» که در آخرین روز کاری سال گذشته، به طور ناگهانی و بدون تشریفات خاص و بدون حضور فرماندار و مدیرکل استان اصفهان به جای «علی محمد بارفروش»؛ سرپرست آموزش و پرورش کاشان شده بود، باز هم به طور غیرمنتظره و بدون تشریفات، ابلاغ مدیریت خود را از طریق اتوماسیون اداری دریافت کرد و اعلان عمومی نمود.

بخشی که دارای ۳۳ سال سابقه بوده و علاوه بر شغل فعلی که ریاست آموزش و پرورش کاشان می باشد دارای دفتر ساخت و ساز و کاروان زیارتی حج نیز می باشد و در شوراهای حل اختلاف نیز مشغول به کار بوده است، طی سال های گذشته و هم در دوره دولت قبلی و هم در دولت فعلی به عنوان معاون پشتیبانی و توسعه آن اداره مشغول به کار بود و یکی از مسببان اصلی وضع فعلی آموزش و پرورش کاشان محسوب می باشد.

کسی که به عنوان معاون پشتیبانی اداره، حتی از در اختیار قرار دادن چند میز و نیمکت برای یک مدرسه در منطقه فین کاشان دریغ کرده و تصاویر روی زمین نشستن دانش آموزان آن مدرسه باعث اعتراض والدین و جنجال های زیادی در رسانه های محلی شده بود، اکنون ابلاغ سکان اداره ای را در دست گرفته که حدود ۳۵۰ مدرسه در مقاطع مختلف و ۵۸ هزار دانش آموز را در شهرستان تحت پوشش خود دارد.

لذا از مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و فرماندار جدید کاشان سوال می شود که در آموزش و پرورش کاشان با حدود ۵ هزار پرسنل و حدود ۱۰۰ نیروی اداری، فرد جوان تری که صلاحیت و شایستگی سپردن این مسوولیت را داشته باشد وجود نداشت که رییس جدید، نهایتا تا ۲ سال دیگر بازنشسته خواهد شد؟! آیا چنین فردی استراتژی بلند مدت جهت مدیریت خواهد داشت یا روزها را همانند گذشته سپری خواهد کرد تا زمان بازنشستگی اش سر برسد؟!

آیا کسی که دارای مشاغل متعددی بوده و هر ساله حدود ۴۰ تا ۵۰ روز را در سفر حج تمتع می باشد و همچنین دارای دفتر عمرانی و مشغول به ساخت و ساز نیز می باشد، چگونه تمام هم و غم خود را روی رفع مسایل و مشکلات آموزش و پرورش که خود نیز در آن سهیم بوده، خواهد گذاشت و آنها را رفع و رجوع خواهد کرد؟!

غلامرضا بخشی در دوران مسوولیتش، خدمات بسیاری به جریان ساداتی نژاد انجام داد و دفتر خانه ملت کاشان در خیابان ۲۲ بهمن که از املاک آموزش و پرورش است را برای این جریان دبش بازسازی، تعمیر و تجهیز کرد.

سوالات بسیاری راجع به میزان و منابع هزینه کرد و اجاره آن در طول این سالها وجود داشته که تاکنون پاسخی به آنها داده نشده است. آیا آنها از جیب آموزش و پرورش و مردم پرداخت شد یا از طرف دفتر نماینده؟!

سوال دیگر این است که آیا نماینده جدید کاشان در جریان این مسایل می باشد و آیا انتصابات و تغییرات با اطلاع ایشان انجام می پذیرد و یا اینکه تا زمان رسمی قرار گرفتن بر صندلی نمایندگی تنها شاهد و ناظر این اتفاقات خواهد بود و عده ای از این فرصت نهایت استفاده را خواهند کرد؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.