کد خبر : 840
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان؛

مشکل آنتن دهی روستای اسحق آباد برطرف می شود

مشکل آنتن دهی روستای اسحق آباد برطرف می شود

دیدبان کویر: به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان؛ هادی اکبری در حاشیه بازدید از روستای اسحق آباد از توابع بخش نیاسر گفت: از جمله مشکلات روستای اسحق آباد عدم پوشش کامل تلفن همراه B.T.S است که طی پیگیری های صورت گرفته تا ماه آینده این مشکل برطرف می شود. معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری

دیدبان کویر: به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان؛ هادی اکبری در حاشیه بازدید از روستای اسحق آباد از توابع بخش نیاسر گفت: از جمله مشکلات روستای اسحق آباد عدم پوشش کامل تلفن همراه B.T.S است که طی پیگیری های صورت گرفته تا ماه آینده این مشکل برطرف می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان اضافه کرد: طی بازدید میدانی از این روستا، سایت B.T.S تلفن همراه پس از سال ها، با پیگیری فرمانداری، اعتبار آن تخصیص یافته و در آینده نزدیک اجرا و از نقطه کور خارج می شود.

وی تصریح کرد: در بازدید میدانی از روستا در بحث کمربندی، راهکارهای تامین اعتبار و آزادسازی آن بررسی گردید و همچنین در جلسه ای جداگانه برای الحاق اراضی مسکونی به روستا و همچنین تامین زمین برای مسکن جوانان نیز پرداخته شد.

اکبری خاطر نشان کرد: پیگیری لازم برای مطالعات آبخیزداری حوزه آبگیر روستای اسحق آباد صورت گرفته و در حال حاضر مطالعات آن برای اجرا آماده است.

معاون فرماندار کاشان بیان داشت: در جریان این بازدید، بهسازی و آسفالت معابر که یکی از مشکلات مهم اهالی است به صورت جدی پیگیری و موانع آن مورد بررسی قرار می گیرد تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.