کد خبر : 892
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

اقدام عجیب فولاد مبارکه اصفهان در فروش کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان

اقدام عجیب فولاد مبارکه اصفهان در فروش کارخانه فولاد امیرکبیر کاشان
فولاد مبارکه اصفهان قصد دارد کلیه سهام خود را از فولاد امیرکبیر کاشان یکجا به فروش بگذارد‌؛

دیدبان کویر: به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ، مجتمع فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان اولین تولید کننده ورق‌های گالوانیزه شناخته می‌شود از محصولات این کارخانه می‌توان به ورق گالوانیزه، ورق آنیل شده، ورق اسید شویی شده و ورق فولادی می توان اشاره کرد ، این کارخانه در سال ۷۴ افتتاح شده است .

فولاد مبارکه با 52 درصد سهام به عنوان سهامدار عمده این کارخانه شناخته می شود ، حال در اقدامی عجیب قصد دارد تمام سهام خود را از این کارخانه ارزشمند را به صورت‌ بلوکی به فروش برساند که‌ شبهات بسیاری را ایجاد کرده است .

اولین بحث این است که در سال تولید چرا باید فولاد مبارکه این کارخانه‌ ارزشمند را به حراج‌بگذارد کارخانه ای که زحمات بسیاری برای آن کشیده شده است .

دومین بحث این است که چرا فولاد مبارکه به اتمام طرح های توسعه این کارخانه نمی پردازد و تعهداتش را به پایان نمی رساند .

سومین سوال در خصوص قیمت گذاری ارزش سهام این کارخانه است ، فولاد مبارکه قصد دارد تعداد ۴۴۴۶۳۰۵۶۶۴ سهم خود را به ارزش هر سهم ۱۳۰۰ تومان به فروش برساند کارخانه ای که‌ رقم چشمگیری سود‌انباشته دارد و سالهاست افزایش سرمایه از محل‌تجدید ارزش دارایی ها نداده است چرا فولاد ابتدا نسبت به افزایش سرمایه اقدام نکرده است .

چهارمین سوال این است که فولاد مبارکه در سالهای گذشته چرا مدیرعامل این کارخانه را تغییر نداده و شاید با یک تغییر می توانست فولاد امیرکبیرکاشان را بسیار قدرتمند تر و پر سود تر ازگذشته اداره کند .

پنجمین بحث این است که درآمد حاصل از فروش این کارخانه که حدود شش هزار میلیارد تومان است قرار است در کدام استان سرمایه گذاری شود؟

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.