کد خبر : 1782
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

هشدار عضو سابق شورای شهر آران و بیدگل؛

فولاد کویر بزودی گازوئیل سوزی را شروع می کند

فولاد کویر بزودی گازوئیل سوزی را شروع می کند
محمد صالحی، عضو سابق شورای اسلامی شهر آران و بیدگل در پیامی در خصوص آغاز قریب الوقوع استفاده از سوخت گازوئیل در کوره های شرکت فولاد کویر هشدار داد؛

دیدبان کویر: محمد صالحی، عضو سابق شورای اسلامی شهر آران و بیدگل در پیامی خطاب به مردم و مسئولان شهرستان آران و بیدگل در خصوص آغاز قریب الوقوع استفاده از سوخت گازوئیل در کوره های شرکت فولاد کویر هشدار داد.

در این پیام آمده است:
باسلام
مسئولین محترم
مردم شریف آران و بیدگل
شرکت فولاد با نصب ۶ عدد مخزن گازوئیل با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب بزودی گازوئیل و احتمالاً مازوت را جایگزین گاز طبیعی خواهد کرد
تا کی سکوت و بی تفاوتی!
حتماً منتظر افتتاح زمین چمن بعدی هستیم!

استفاده از سوخت گازوئیل باعث افزایش تولید گازهای گلخانه‌ای مانند دی اکسید کربن می‌شود.

سوخت گازوئیل حاوی ذرات معلق کوچک و ترکیبات شیمیایی مضری است که در حین سوختن آزاد می‌شوند. این ذرات و ترکیبات می‌توانند به عنوان آلاینده‌های هوا عمل کنند و منجر به آلودگی هوا و ایجاد مشکلات برای سلامتی انسان‌ها و محیط زیست شوند.

سوخت گازوئیل باعث تولید آلاینده‌های محیطی مانند دی اکسید کربن (CO2)، اکسید نیتروژن (NOx) و ذرات معلق (PM) و … می‌شود. این آلاینده‌ها منجر به آلودگی هوا و تاثیرات منفی بر روی سلامت انسان‌ها و محیط زیست می‌شوند.

ذرات معلق و اکسیدهای نیتروژن موجود در دودهای تولید شده توسط سوخت گازوئیل می‌توانند به ریه‌ها و سیستم تنفسی آسیب برسانند و مشکلات تنفسی، بیماری‌های قلبی-عروقی و تحریک حساسیت‌های آلرژیک را تسهیل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.